Posláním naší společnosti je zajišťování komplexních ekonomických služeb pro naše klienty v maximální míře tak, aby se v plném rozsahu mohli soustředit na hlavní oblasti svých podnikatelských aktivit.
Služby
Pro své klienty zajišťujeme zejména tyto služby:
- Vedení daňové evidence (dříve „jednoduché účetnictví“);
- Vedení účetnictví;
- Mzdové účetnictví a personalistika;
- Ekonomické, účetní a daňové poradenství;
- Tvorba podnikatelských plánů a záměrů;
- Tvorba podkladů pro banky (žádosti o úvěr, hodnocení bonity atd.);
- Zpracování a optimalizace daňového přiznání;
- Zpracování přehledů pro OSSZ;
- Zpracování přehledů pro zdravotní pojišťovny;
- Optimalizace postupů při zahájení podnikatelské činnosti
(forma podnikání, registrace na úřadech, podnikatelské plány, finanční plány atd.); - Finanční analýzy;
- Vedení a správa internetového bankovnictví;
- Zajištění komplexního platebního styku s bankou (fakturace, příkazy);
- Poradenská činnost v oblasti investování;
- Zajištění auditu;
- Zajištění služeb daňového poradce;
- Zprostředkování dostupných forem podpor drobného a středního podnikání.
Ceny
Ceny za poskytované služby ovlivňuje několik hlavních níže uvedených faktorů a vychází z oboustranné vzájemné dohody mezi klientem a společností Ing. Roman Ševčík.
Služby jsou poskytovány na základě smlouvy o ekonomickém poradenství, která obsahuje všechny náležitosti a informace nezbytné pro bezchybnou součinnost a komunikaci mezi společností a klientem.
Hlavní faktory, které ovlivňují výši smluvní ceny:
- daňová evidence / účetnictví
- plátce DPH / neplátce DPH
- vedení skladové evidence
- mzdové účetnictví a personalistika
- množství účtovaných dokladů
- obchodování se zahraničím
V případě individuálních, specifických služeb pro klienta je cena určována po vzájemné oboustranné dohodě a je odvislá od rozsahu požadavků. Při práci je využíván program Pohoda.
Každému klientovi garantujeme individuální přístup a získané informace považujeme za přísně důvěrné v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb.